preloader

Pramerica Pracodawca

Pracujemy wyłącznie z najlepszymi specjalistami w następujących dziedzinach:
Prawo, Sprzedaż, Aktuariat, Wypłata świadczeń, Ocena ryzyka, Marketing, Obsługa Klienta, Kontroling, Finanse, IT oraz HR.

Jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce. Pięciokrotnie otrzymaliśmy tytuł „Najlepszy Pracodawca” w programie AON Hewitt. Naszym pracownikom zapewniamy szeroki pakiet benefitów oraz atrakcyjne wynagrodzenie i systemy motywacyjne. Organizujemy pracę w taki sposób, by zachować równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym.

Jesteśmy członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami (www.pszk.pl). Nasza rola polega między innymi na wymianie wiedzy i doświadczeń, wzajemnej inspiracji i poszukiwaniu efektywnych rozwiązań w zarządzaniu kapitałem ludzkim. W tym roku zostaliśmy uhonorowani certyfikatem „HR Najwyższej Jakości”.

Cały czas monitorujemy rynek w poszukiwaniu najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach. Zaaplikuj do nas niezależnie od prowadzonych obecnie rekrutacji [APLIKUJ]


Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego i samorealizacji: szkolenia, konferencje i warsztaty,
  • bogaty pakiet świadczeń dodatkowych – opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, plan emerytalny, system kafeteryjny,
  • elastyczne godziny pracy – w ramach możliwości oferowanych na Twoim stanowisku,
  • przyjazne środowisko pracy, oparte na wzajemnym szacunku, uczciwości i współpracy,
  • atrakcyjny system motywacyjny – premie, nagrody dla najlepszych pracowników, m.in. w formie wyjazdów zagranicznych.

Oferty pracy

Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta

Aplikuj

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i procesowanie zleceń składanych przez Klientów drogą telefoniczną.
  • Obsługa procesów płatności składek.
  • Obsługa administracyjna polis i zmian na polisach.
  • Udzielanie informacji o oferowanych produktach i usługach.
  • Obsługa Klientów w ramach działań serwisowych.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Współpraca z Siłami Sprzedaży i innymi działami firmy w zakresie obsługi Klienta.

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta min. 2 lata.
  • Nastawienie na realizację zadań.
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Otwartość i chęć uczenia się.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz doświadczenie w pracy w zespole.
  • Doświadczenie w dziale Obsługi Klienta w branży ubezpieczeń na życie będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Bogaty pakiet socjalny, m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz dostęp do programu kafeteryjnego.
  • Przyjazną atmosferę w pracy w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją.
  • Lokalizacja biura w centrum Warszawy.
  • Praca od poniedziałku do piątku (do godziny 17:00).
  • Zatrudnienie na umowę o pracę.

Specjalista ds. Nowego Biznesu

Aplikuj

Opis stanowiska

  • Tworzenie dokumentacji ubezpieczeniowo – technicznej do polis ubezpieczeń grupowych (umowy ubezpieczenia, Szczególne Warunki Ubezpieczeń, wnioski etc),
  • Definiowanie i konstrukcja nowych produktów ubezpieczeniowych z obszaru grupowych ubezpieczeń na życie oraz projektowanie i wdrażanie zmian do istniejących produktów,
  • Ocena ryzyka ubezpieczeniowego.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w tworzeniu umów ubezpieczeń grupowych na życie,
  • Biegła znajomość j. angielskiego,
  • Biegła znajomość programów MS Office,
  • Doskonała znajomość rynku ubezpieczeniowego,
  • Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia,
  • Wysoka kultura osobista i uczciwość.

Oferujemy

  • Ciekawą, stabilną pracę w międzynarodowej firmie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji ciekawych projektów,
  • Bogaty pakiet socjalny, m.in. opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie oraz dostęp do programu kafeteryjnego.

Trener Sprzedaży

Aplikuj

Opis stanowiska

  • organizowanie i prowadzenie szkoleń i warsztatów w obszarze sprzedaży z zakresu produktów oraz kompetencji miękkich w Warszawie oraz na terenie całej Polski,
  • monitorowanie i badanie efektywności szkoleń,
  • tworzenie programów szkoleniowych oraz udział w projektach szkoleniowo-rozwojowych wspierających sprzedaż,
  • opracowywanie materiałów szkoleniowych,
    dbanie o najwyższą jakość realizacji usług.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży oraz obsłudze klienta,
  • biegła znajomość pakietu MS Office (PowerPoint),
  • umiejętność identyfikacji potrzeb szkoleniowych i tworzenia programów szkoleniowych,
  • umiejętności organizacyjne, interpersonalne i komunikacyjne,
  • charyzma w działaniu i nastawienia na realizację celów,
  • umiejętność autoprezentacji i pracy z grupą,
  • dyspozycyjność w zakresie podróży służbowych na obszarze całej Polski (niezbędne czynne prawo jazdy kat. B).

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • przyjazną atmosferę w pracy w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
  • bogaty pakiet socjalny, m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz dostęp do programu kafeteryjnego.